Administratiekantoor Nieuwkuijk Vlijmen Drunen brengt problemen razendsnel boven water.

Pakweg 50 minuten. Dat is de tijd die Cijfermeester Vlijmen gemiddeld nodig heeft om bij een nieuwe klant een administratief of fiscaal probleem boven water te brengen. Een kwestie van jarenlange ervaring op gebied van controlling en administratie voeren.

Het kantoor startte in 2013 met nul klanten en twee partners, fiscalist Helma Jonkers en bedrijfsadviseur Hans Mollenbrok. Nu bedienen ze meer dan 120 klanten. Eenmansbedrijven, vof’s en kleine Bv’s (tot maximaal 10 personeelsleden) in de meest uiteenlopende branches; de bouw, bakkers, consultancy bedrijven, horeca, IT, kappers en schilders. Voor die snelle groei hebben ze een duidelijke verklaring. Ze werken al meer dan 25 jaar samen en hebben in die periode hun sporen op administratief gebied ruimschoots verdiend. Vanwege die groei hebben ze intussen drie medewerkers aangetrokken die hun mannetje staan op het terrein van boekhouden, btw-aangiftes, jaarrekeningen en salarisadministratie.

Een positieve ‘klik’.

Persoonlijke betrokkenheid is volgens Helma een belangrijke pijler onder het succes. “Dat geldt zowel voor onze klanten als voor ons personeel. Er moet een klik zijn. Als die er is, dan kan er heel veel.” Mede om die reden hechten ze sterk aan persoonlijk contact met de klant. Ondanks het feit dat het administratieve proces nagenoeg geheel digitaal is uit te voeren, is ‘even langs gaan bij de klant’ hier nog vanzelfsprekend. Of de klant komt zelf langs, want het kantoor op het bedrijventerrein in Nieuwkuijk is prima bereikbaar en ligt op een steenworp van snelweg A59 bij ’s-Hertogenbosch.

Fiscale oplossingen

Als interimmanager en directeur bij o.a. een internationale drukkerij, een bloemenexporteur, een houthandel en de overheid bouwde Hans een schat aan ervaring op in veel verschillende sectoren. Het leverde bovendien een groot netwerk op. Hans: “We kunnen we ons goed verplaatsen in de problematiek van de klant.
Lees meer

Pakweg 50 minuten. Dat is de tijd die Cijfermeester Vlijmen gemiddeld nodig heeft om bij een nieuwe klant een administratief of fiscaal probleem boven water te brengen. Een kwestie van jarenlange ervaring op gebied van controlling en administratie voeren.

Het kantoor startte in 2013 met nul klanten en twee partners, fiscalist Helma Jonkers en bedrijfsadviseur Hans Mollenbrok. Nu bedienen ze meer dan 120 klanten. Eenmansbedrijven, vof’s en kleine Bv’s (tot maximaal 10 personeelsleden) in de meest uiteenlopende branches; de bouw, bakkers, consultancy bedrijven, horeca, IT, kappers en schilders. Voor die snelle groei hebben ze een duidelijke verklaring. Ze werken al meer dan 25 jaar samen en hebben in die periode hun sporen op administratief gebied ruimschoots verdiend. Vanwege die groei hebben ze intussen drie medewerkers aangetrokken die hun mannetje staan op het terrein van boekhouden, btw-aangiftes, jaarrekeningen en salarisadministratie.

Een positieve ‘klik’.

Persoonlijke betrokkenheid is volgens Helma een belangrijke pijler onder het succes. “Dat geldt zowel voor onze klanten als voor ons personeel. Er moet een klik zijn. Als die er is, dan kan er heel veel.” Mede om die reden hechten ze sterk aan persoonlijk contact met de klant. Ondanks het feit dat het administratieve proces nagenoeg geheel digitaal is uit te voeren, is ‘even langs gaan bij de klant’ hier nog vanzelfsprekend. Of de klant komt zelf langs, want het kantoor op het bedrijventerrein in Nieuwkuijk is prima bereikbaar en ligt op een steenworp van snelweg A59 bij ’s-Hertogenbosch.

Fiscale oplossingen

Als interimmanager en directeur bij o.a. een internationale drukkerij, een bloemenexporteur, een houthandel en de overheid bouwde Hans een schat aan ervaring op in veel verschillende sectoren. Het leverde bovendien een groot netwerk op. Hans: “We kunnen we ons goed verplaatsen in de problematiek van de klant. We zien snel waar de pijnpunten liggen en zijn in staat daar wat aan doen.” Helma: ”Bankoverschrijvingen boeken kan iedereen. Wij denken mee met de klant en bieden zo goed mogelijke fiscale oplossingen.” Het doel is telkens om de klant naar een hoger niveau te tillen. “Als het de klant goed gaat, dan gaat het ons ook goed. Dat steken we niet onder stoelen of banken.”


Sluiten

Eensmanszaak

Uw eigen bedrijf
Geen personeel

VOF

Vennootschap onder firma
Samen ondernemen

Maatschap

Uw eigen bedrijf
Ondersteuning samen doen

BV

Vanaf € 1 kapitaal
Aandelen op naam

NV

Vanaf € 45.000 kapitaal
Aandelen vrij verhandelbaar

Stichting

Ideële doelstelling
Lidmaatschap niet mogelijk

Vereniging

Leden met zelfde belang
Geen winstoogmerk

Expat

Nederlander in buitenland
Buitenlander in Nederland

Waarmee kunnen wij u helpen?